Bra Nelli!

Sitter på jobbet och har lite rast! Galet trött! Hoppas på att jag slutar tidigare än 16 idag, vill sova! Slutar jag 16 hinner jag ju knappt sova något för ikväll är de fest! :D bekymmer... 

Men gjorde en så jäkla klantig sak precis innan jag gick på rast.. Skulle bära en bytta med mat till lunchen och den var överfull så när jag gick där så märkte jag hur blött och kallt det blev på magen och ner på benet, hade så klart
 spillt ut över hela mig! Så nu sitter jag här och luktar kycklinggryta! :P
Klantiga Nelli i farten idag! Haha. 
Nä nu blev de tomt i personal rummet, kanske skulle ta en powernap?

Hörs kanske senare, har ju inget tvång att skriva ngt! 

Syrran skriver:

Oups! Men kycklinggryta låter gott ^^
Hoppas du får lite vila <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar