Försöker att alltid le

Något jag oftast försöker är att alltid le, man vet att man gör någon annan glad genom att le. 
Men bakom leendet kan det finnas så mycket bekymmer och tankar. 

Jag har längtat sen i torsdags efter att vara ledig, men jag är redan trött på det. Jag får panik, vet inte vad jag ska göra! Hur jag ska lösa smörjan jag är i, det enda jag kan göra är ju att sälja iPaden! Men jag älskar min iPad, trots att jag inte använder den så mycket just nu. Den har minnen med sig som är svårt att sälja! Hur gärna jag ville ha den när den kom ut i butik, hur jag glad jag var när jag äntligen ägde den. Alla resor vi varit på.. Att en teknikpryl kan vara så älskad, hehe.
Nu behöver jag ju inte resa lika ofta och när jag är hemma sitter jag mest vid datorn.. 

Bah.. Tårarna rinner ner från min kind och smärtan i bröstet vill inte lätta..
Och detta är såklart inte bara på grund av iPaden! :P 


Blablabla, nu skiter jag i det här. Ska bädda ner mig och där tänker jag stanna! Vill inte vara med just nu. 
Vi hörs..! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar