Helgen sprang förbi!

Så var det måndag igen! Helgen sprang verkligen förbi och man hann inte tänka så mycket utan bara njöt av att vara ledig, och umgås med vänner! :)

Denna dag startade med kaos, men ordnade upp sig på sen men stämningen på jobbet är inte den bästa nu.. Man känner sig så hjälplös som vikarie, men de ska bli bra! Jag hoppas iaf det.

Fick mitt lönespec idag med, var inte roligt alls..Vet inte hur denna månad ska lösa sig. 
Seeeen, blev det ju inte bättre av att komma hem! Fick ju min nya TVboxer förra torsdagen men fick inte programkortet, trodde jag hade fått det idag och blev lite lycklig! Öppnade brevet och såg att det var en RÄKNING. Tack liksom, vill inte vara utan TV längre! Så mailade ComHem rätt snabbt efter och undrade hur det kunde vara såhär - dock inte fått svar.

Missade min kompis som tydligen var utanför här hemma bara för jag hade ljudlöst på mobilen och sov som en stock! :/ 

Så ja, man kan säga att jag är bitter idag. 

Men nu är jag ledig fram till torsdag, får vi se vad jag kan hitta på :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar