Tillbaka i min rosa soffa

Tudilu! 
Nu är man tillbaka hemma igen från mötet, det var ett bra möte! Fick lite info och så, men känner mig fortfarande åtsidosatt. Känner mig inte välkomnad. Men jaja, jag har ett jobb och får ta en dag i taget! :)

Drömmar om att återvända till mitt älskade Björknäs och Stockholm finns, går inte en dag utan att jag längtar hem.
Jag känner mig inte hemma i Linköping längre, men det var det rätta att komma tillbaka det vet jag! Skulle inte klarat mig i Stockholm själv så som jag har mått.
Tack vare mina systrar och vänner så mår jag idag bra, kan vara ensam hemma utan att känna panik och försöka starta mitt egna liv igen - jag måste ju! 

Undrar vad jag ska göra med mitt liv, jag har hamnat i ett läge då jag inte längre vet vad jag vill! Tur jag är ledig i helgen och kan försöka att bara fokusera på vad jag vill göra.
Fast jag är glad över att jag har jobbet som jag har nu, men jag måste gå vidare! Känner iaf att vägen jag valt att gå kanske inte är den rätta för mig. Så mycket vet jag. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar